Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 4, 2012
Image Size
155 KB
Resolution
902×1264
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
379
Favourites
55 (who?)
Comments
40
Downloads
7

Camera Data

Make
NIKON
Model
COOLPIX S3100
Shutter Speed
10/150 second
Aperture
F/3.2
Focal Length
5 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Aug 4, 2012, 6:19:35 PM
Software
Paint.NET v3.5.10
×
It's Pancake Time! by ItsPancakeTimex3 It's Pancake Time! by ItsPancakeTimex3
"I'll show you your powerlessness...Indignation Judgment!"

Character: Genis Sage
From: Tales of Symphonia
Utensil(s): Pencil
Date drawn: 8/4/2012

Genis is the cutest ^-^ Tales of Symphonia is 10x better with him in it. So anyways--taking a picture of this drawing makes the quality worse, and it doesn't look as great. I kept trying to get a good shot of it... but scanner shots turn out better. So sorry about the crappy quality!

"It's pancake time! Stalagmite!"

Love Tales of Symphonia forever <3
Add a Comment:
 
:iconblackeyes17:
BlackEyes17 Featured By Owner May 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Gotta love Genis and his comments ;) Great drawing, I like the style you used!
Reply
:iconehire-chan:
Ehire-chan Featured By Owner Apr 23, 2013
Love it so much
Reply
:iconsapphireconnors:
SapphireConnors Featured By Owner Aug 12, 2012
really nice job on the clothes, lol
Reply
:iconitspancaketimex3:
ItsPancakeTimex3 Featured By Owner Aug 12, 2012  Student General Artist
Thank you!! I've always been intrigued by Tales's interesting costumes x]
Reply
:iconsapphireconnors:
SapphireConnors Featured By Owner Aug 13, 2012
ikr?
Reply
:iconl-evation:
L-evation Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aw, he looks cute here. Haha. Very nice job with this, you drew this in an interesting style. :D
Reply
:iconitspancaketimex3:
ItsPancakeTimex3 Featured By Owner Aug 11, 2012  Student General Artist
Aww thank you! :D
Reply
:icongyeouljangmi:
GyeoulJangmi Featured By Owner Aug 9, 2012
I love this ^^ But you already knew that :p
Reply
:iconitspancaketimex3:
ItsPancakeTimex3 Featured By Owner Aug 9, 2012  Student General Artist
Thank you Kimchi <33
It's so awesome that you've played Symphonia too!!!
Reply
:icontoonlinkxx13:
toonlinkxx13 Featured By Owner Aug 9, 2012  Student Digital Artist
this is so pretty i love it i wanna fav it but its not letting me btw thanks for the watch
Reply
Add a Comment: